Tuesday, September 23, 2008

Raya da tak lama..

rasa cam skejap je kan..next week da nk raya..tahun ni tahun pertama aku raya ngan encik husband..tahun 2006 raya sebagai kawan..tahun 2007 sebagai pakwe makwe..tahun 2008 sebagai laki bini..kekeke..

next week 29/9 aku da start cuti..saja amik awal..nk tolong mak..memandangkan ini tahun aku beraya di rumah mertua..kesian kat makk..tadek org nak nolong kat dapur..huhuh..da puas pujuk encik husband..still nk beraya kat sana..dapat semayang raya pon jadi katanya..sib baik x jauh..ermm..dia nk beraya ngan tok ayah n che..takpe la..tahun beraya kat sana..tahun depan kene braya kat umah aku..aku tak kira..

biasa la klu da namanya pes time raya bersama..mestila sedondon uols..kaler tema..warna peach..kekek...masalahnya aku tadek masa nk jahit manik ni..baju b plak x siap lagi..tukang jahit eksiden plak..tapi dia janji nk bagi siap jugak..

biskut raya da siap satu jenis..ingat nk wat 3 jenis biskut sarang semut,almond london n cornflakes bermadu..sebab da tempah 4 jenis (2 dari ofis en.husband..2 dari opis aku)..tahun ni biskut raya wat kat umah mertua..sebab ada adik ipar pompuan yang muda setahun je dari aku ni ha..best..ada geng..haa..semalam ada org jual batang buruk..beli lagi..aisehh..penuh meja la nampaknya..

juadah pagi raya plak..mak cadang nk wat nasi dagang..aku plak nk wat kuzi ngan rendang..sate da tempah..k setel..

duit raya plak..da tukar..sib baik bendahari kat opis en.husband yang tukarkan..tu aje la

No comments: