Monday, December 31, 2007

Good Bye 2007..Welcome 2008

pejam celik pejam celik...

esok da 2008..hmm banyak sgt benda yang berlaku dlm setahun ni..
ada suka ada duka..ada pahit ada manis

2007 aku bermula dengan aku menganggur
~ bulan 2 dapat keje jadik cikgu ganti..kat skolah lama..
suka - sbb dpt balik ke sekolah lama
duka - pikir bila da abes kontrak bulan 3 aku nak keje apa plak

~ bulan 3 berlalu alhamdulillah aku dpt tawaran keje di Darul Digital
(pusat animasi pertama di kelantan) sebagai pen.eksekutif
suka - sbb dpt keje dlm bidang sebenar..
duka - sebab tmpt keje yang baru bukak byk cabaran

~ bulan 3 jugak aku declare ngan bakal tunang aku..spupu kpd bestfren aku..
suka - sebab stlh stahun lbh aku tutup pintu hati..akhirnya dia bejaya bukak pintu hati aku ni..
duka - sebab dia dok kl..aku keje klate..jarang jumpa

~ bulan 5 dpt g assessment tuk PTN..after peksa bulan 4..
suka - sebab dpt melangkah ke stage ke dua..susah jugak stage ni..
duka - sebab bos cam tak suka..tapi nak wat cane..i have to

~ bulan 6 dpt result intebiu..yippe!!..aku dapat keje gomen..alhamdulillah..
suka - sebab dapt gaji yg bagus..keje bagus..
duka - nak tinggal pat keje lama

~ bulan 7 da lapor diri kat Pejabat SUK kelantan n slps sminggu kami dihantar kursus di INSTUN, selama 3 minggu
suka - sebab dapat kawan2 baru..pengalaman baru..ilmu baru
duka - tadek kot time ni..sukaaa je

~ bulan 9 posting masuk bahagian skrg ni..hehe..epiiiii jeee
suka - sebab opis dekat ngan rumahh..takyah bangun awal2
duka - sebab arap dapt g pejabat tanah..bleh dpt byk pengalaman

~ bulan 10..B antar rombongan merisik..alhamdulillah..permulaan kpd hubungan 2 keluarga
suka - mestila suka sebab B dtg merisik..I LOVE U SAYANG
duka - मास ni tadek dukanyaaa

~ bulan 11 ermm..apa ekk..lupa..

~ bulan 12..B n family da decide nak tunang jugakk..makanya tahun hadapan kami akan bertunang

jadi tahun 2007 merupakan tahun yang penuh kebahagiaan bagi aku.n aku harap semoga tahun 2008 lagi bleh wat aku hepi..

HAPPY NEW YEARR 2008!!

No comments: