Tuesday, November 14, 2006

~~Cukup Ke??

hari ni eden rasa nak masak..tatau la pesal..eden masak ringkas2 je sup ayam..kesian kat kwn eden..balik kelas tntu lapar..so eden decide la nk masak2..tgk2 tdek la plak sup bunjut..pelai..turun arr bwh p kedai apek..ari ni bukan nak cite pasal sup ayam tu..tapi nk cite psl keje..

ada org nk rekemen aku keje..tapi basic RM1500..cukup ke?nak tanya korang sume..cukup ke ngan basic RM1500 kat kl?ermm..

smlm g interview plak kat Alliance Bank..Position Customer Service Officer (Call Centre)..percentage nk dapat 50-50..tukang intebiu tu org india..

itu saja kot stakat ni..nk becrite byk tapi tadek mood lak..

2 comments:

Les Moulin said...

Alahai zaman sekarang RM1500 tu sikitnya ... tapi depends on job and experience you kut ...

Achik masa kerja kat KL 5yrs ago pun gaji RM1800 ... kalau still kerja kat tempat tu agaknya mau gaji ku dah nak cecah RM3K nih hih hih hih

~~M@S a.k.a KunangKunang~~ said...

huhu..tu la kak nad..ada degree tapi gaji nak bg cikit la plak..ni tgh tunggu lagi la ni..