Wednesday, February 22, 2006

friends...come and go

hmm..ari ni cam bad mood sket..masuk opis pun lambat sket..tapi bukan salah aku..drebar bas la punya pasal..lambat gila..dah la kerusi pat aku duduk tu bengong je takleh sandar..penat aku kena dok tegak...(at least bleh la ngajar badan aku ni dok tegak sket)..sampai2 je laju gila aku jalan..tet!tet! (eh mcm tu ke bunyi hs aku) ada msg masuk..alamak 2nd bos msg..soh call balik..adoii..kantoi la plak masuk lambat kui2...tapi best gak sebab bos aku outstation..hahah boleh la aku melepak2.memalaskan diri aku yang sedia malas ni..hahah

sampai je opis perkara pertama cam biasa la..on pc arr pelagi..pastu baru teringat plak kena call 2nd boss aku yang tgh on the way nak g ganu...

alamak..pc aku takleh tenet la plak..adoi..ni sebab bdk praktikal smalam la ni ..nak try dia nye network...lambat plak dia masuk rini..mentang2 bos tadek..sume pakat mai lambat..kureng arr

smlm my fren a.k.a my budak kampung yang dok jepong ckp nak balik..heheh..patut la mata aku dok bedenyut2 je dlm sminggu ni..org kata la nak jumpa org jauh..hahaha..best gak kawan ngan budak ni..kawan je la nak lebih2 takleh..apa lagi aku nak cakap ek..

sambil dok layan lagu member aku tepon lak ..nak ajak kuar..gile apa budak ni.. baru kul sepuluh..tak keje ke budak ni..suka ati je ajak aku kuar..tapi aku kuar gak..yang best pasal member aku ni..suke nak banje aku..haha makan free beb sapa tanak..sblom kuar tuh apa lagi aku pesan je la kat bebudak ni..(budak praktikal 3 org) kalau big boss call ckp aku kuar beli nasik..hahah..turun2 je keta member aku dah tunggu dah..cepat gile pompuan ni bwk kete...kuar dlm sejam je la..bab di nak jumpa client lak...

balik2 je..budak praktikal ckp kat aku..wehh big boss call tanya mas gi mana..mampuih aku..hehe senang je nak bagi big boss tak marah..puji sket2..hehe...

lunch hour dah ni..rasa cam malas lak nak gi makan...diet duit sbenarnya..maklumlah akhir2 bulan ni..mana la aku ada duit..gaji ciput je..sambil2 tg dpt permanent tu aku amik je keje apa yang ada ni..

hmm..

No comments: